lördag 7 november 2009

Tre killar på middag!

Det är inte varje helg man sitter med tre killar på middagsbjudning. Det fick iaf jag avnjuta ikväll. Menyn bestod av en klassiker... kanske mer en klassisk fredagsmat - dvs tacos. Mina bordskamrater åt och drack och pös sedan iväg upp och såg Lejonkungen...
Kvar blev jag med disk men det va helt okej. Slängde mig i soffan och kollade lite på tv och läste Ernst julbok...
Lite senare såg vi på Dansbandskampen men då på tremans... vilket snart blev på tumans... Nisse somnade ifrån dans-spektaklet. Jag tyckte att det va rätt underhållande iaf.

Nu har jag suttit i soffan som singel... snacka om tio små negerpojkar.
Snart sitter soffan här ensam. Jag ska smyga iväg och lägga mig. Känner mig så himla trött. I
morgon är det hockeyträning för Axel och Nils och jag blir hemma - skönt att slippa stå i hallen å frysa - inte riktigt min melodi. Kanske säger jag annat när vi står i nån NHL arena och sippar på en god drink...
Nä gott folk - det blir inte roligare än så här. Men ett kan jag då konstatera - TV-utbudet är riktigt dåligt en lördagskväll efter kl 21!
Natti natti!!

Inga kommentarer: