söndag 8 november 2009

Såld på kärleken!


Jag är ju helt otrolig. Skulle gå och lägga mig men fick med mig datorn och började titta på missade avsnitt av ENSAM MAMMA SÖKER!

Jag har skrattat, gråtit... i min ensamhet. Jag älskar kärlekshistorier!!

DET ÄR NATT men det är så underbart å följa dessa mammor... för nu är det ju liksom på G. Det är ju nu det är som roligast... DE börjar verka kärlek banne mig - kan man säga!Jag måste vara lättroad. Att få gotta sig i andras romantik... inte behöver man mycke. Men när de intervjuar tjejerna så är det så mycket som stämmer in på mig själv... hur man vill att drömprinsen ska vara...
Hur man vill/ville att livet skulle te sig... man hade ju sina funderingar när man va 15 - måste nog kolla mina gamla dagböcker vad jag lyckades skriva ner om min framtid... va väl en obotlig romantiker med vild fantasi redan då!!
Nu har man ju lärt sig ett och annat att livet inte är nån askungesaga - sagor är sagor och verklighet är verklighet - MEN man kan väl få drömma sig bort - alla har väl drömmar men hur ofta slår de in? Huvudsaken är väl att man är nöjd med livet i stort,

Som de sa i programmet - Tjejer tänker så mycke och killar bara är!! Det ligger nåt i och nu, NU är det banne mig sovatajm!!

Dröm sött mina vänner... Det är nåt visst med kärleken!! Imorgon är det ett nytt avsnitt - YES!!

Inga kommentarer: