måndag 9 november 2009

På den är fronten intet nytt!

Läget är otroligt lugnt på Skorpedsvägen! Här händer inte mycket. Dagarna ser rätt så lika ut, jobb och barn-fix... jag är lika trött varje morgon och jag antar att det beror på mina sena kvällar.
Trots detta enformiga liv så är jag nöjd högt över öronen... Fick frågan idag hur det stod till och mitt svar blev - Näst intill underbart!! Fick en blick tillbaka som om jag ljugit MEN sanningen att säga så känns det UNDERBART!! Aldrig förr har väl November kännts så gemytlig.
Jag säger som det står i min presentation - trivs med mitt liv, jobb och familj - vad mer kan man begära??
Nu ska jag göra mör´t... krypa ner med mina små kottar och sova en skönhetssömn. Jobb imorgon, sen är det en ledig dag och då ska grabbarna få sin vaccinationsspruta som jag så länge våndats över om jag ska eller inte ska ge dem. Nu är beslutet taget och så får det bli...

Snart kommer Rickard hem och då blir det nog en sväng ner till stugtomten... vet inte vad vi ska göra men en liten utflykt bara för att kolla läget iaf.
Har fått ritningarna på hur köket ska bli i stora stugan... åh va spännande det känns. Vägen till färdig stuga är lååååång men det har jag ju trott om både det ena och det andra så vad vet man, kanske står min ståtliga stuga där fortare än jag kan ana!!

Nu ska jag sova z z z z z z zzz zzz zzzz zzzzz

Natti natti....

Inga kommentarer: