söndag 8 november 2009

Nu är e klippt!!

Sover jag aldrig? Bra fråga... men näe de gör jag inte eller, jo, men bara kort sunder...
Nu är jag på benen igen. En kille är skickad på hockeyträning och en till badet efter att fått håret klippt. Ibland är man effektiv så det förslår.
Det va rätt mysigt att ligga i sängen å se på tv igår... jag kunde ju ändå inte somna, va nån malande huvudvärk som störde... och varför är man så dum att man inte går och tar en tablett med en gång?? Hur som helst... vaknade idag med samma jävla dunkande huvudvärk... och inte nog med det - min rygg är inte heller vad den borde, kände av det redan igår. Bara att bita ihop och hoppas på att det går över. Nu har jag kurerat mig med en Ipren så det tar väl en liten stund innan det händer nåt.
Måste nog sätta på en kaffepanna också - brukar ju vara huvudvärksmedicin.

Vad kan man tro ska hända idag då? Har blivit bjuden till farmor på lunch eftersom det är FARSDAG. Inget vi firar men ändå. Man kan väl försöka komma ihåg sina föräldrar utan en massa specialdagar. Jag gillar att man kommer ihåg alla med en kram när det passar eller behövs. Skulle jag också behöva... lite mera kramar vore inte så dumt!

Så va alla dessa klokheter överförda från mitt dunkande huvuvd till bloggen - dags att dra en sväng med dammsugaren!

Hej hopp ....

1 kommentar: