måndag 16 november 2009

Det ta på...

... att nattsudda. Tröttheten håller i sig!
Nu är det en ny vecka. Önskar att jag kunde säga att det är en underbar måndag men hela den här veckan vill jag bara ska dra förbi. Den känns så fullspäckad att jag håller på att bli galen. Det är 1000 saker som ska fixas, möten, bakas, tillverkas! Helt sjukt.
Jag trodde jag lovat mig själv att inte röra ihop det så här.
Imorgon stänger dagis redan halv tolv. Hm, vad gör man då som ensam mamma? Jo, man ber en ensam pappa om hjälp!! Lillebor Näsström ska vara hemma med sina tjejer imorgon och då passade det att han hämtar mina killar - TACK för den hjälpen! Jag har så svårt att vara borta från jobbet och särskilt imorgon - då vankas det tårta - chefen fyller 27 igen...
Vi fick tårta idag också - två gentlemän tittade in på eftermiddan med tårtkartong!! Åh vilken tur man kan ha.
Ikväll så har jag bakat saffransskorpor, misslyckade kolakakor... kokat nån sorts kola som också blev si så där! Nu har jag suttit och bloggat, farmat... och kollat in ett riktigt tragiskt program - Mamma till en mördare. Tänk att alla bankrånare, mördare och knarkare har varit en söt bebis... VART och NÄR går det snett?? Värt att tänkas på. Det enda man kan göra än nog att ge sina barn så mycke kärlek som det är möjligt, ta varje varningsklocka på allvar, KRAMAS och älska dem så mycket som det bara går!
Nej nu ska jag börja med nedsläckning - jag måste sova!! Kanske ska man slänga sig i sängen och kolla in tv:n där eller lösa nåt kryss!

Kram till alla som behöver!!

Inga kommentarer: