söndag 8 november 2009

Ännu ett avsnitt..

Så har vi då kommit hem igen efter vår lilla roadtrip runt byn. Vi snikade åt oss både kaffe, tårta och trevligt sällskap. Nils va på ett total-speedat humör. Helt galen men det är ju bättre än att de bara gråter och är arg.

Hemma i vår borg så blev det inte mycket annat än ett RIX-samtal över till Norge, sa go´natt och sen såg vi på PLAJJAN på SVT. Barnen brukar gå och lägga sig senast kl 20 när det är dagis och skola nästa dag men de fick se det med mig och sen bar det av raka vägen i säng...

När jag kom ner kom jag på att jag missat halva ENSAM MAMMA programmet men jag såg ju en halvtimme iaf... å det går ju alltid att kolla in nätet. Det bästa av allt är att det finns ett bonusprogram också... Ska nog göra slag i sak och sticka iväg upp och kolla in programmet i sängen. Mysigt!!

Man är något datorberoende...


Imorgon är det jobb igen. Känns bra! Har en hel del att ta tag i och det är flera kurser som går igång. Jag har till och med startat en cirkel ikväll!! Hej å hå va det går bra.


Nähä - det här går inte. Dags att packa skolväskan med frukt och kolla in att alla skor är torra!!


En ny härlig vecka drar igång... Livet leker!!


Go´nattelinatt

Inga kommentarer: