onsdag 11 november 2009

Svinet kommer inte hit iaf

IDag har vi varit å vaccinerat oss, nja bara barnen - själv är man väl inte nån direkt riskgrupp - d v s... ingen större skada skedd om man styker med! Hm... helt plötsligt så är det på de´vise. Nåväl.. jag ska nog försöka få mig ett stick i armen jag också... får väl hitta på nåt om att man är vinterallergiker eller julgalen... va vet man - det kanske räknas till riskgrupp!
Förövrigt så har det inte hänt så mycket. Pappi har kommit hem och barnen jublade så klart... efter en lång väntan.
Nils har ont i den stuckna armen men ingen annan symtom. Vi ser väl om det kommer nån feber imorgon.
Ikväll fick jag ett elegant erbjudande. Det är inte ofta man får uppdrag som känns helt okej och som man egentligen önskade att man sa nej till men ändå säger ja. Jag fick frågan om att ingå i MAJBLOMMEKOMMITTÉN. Kul, nåt helt nytt... ska bli kul!

Nu ska jag umgås med sambon lite å höra vad han har att berätta. Men om sanningen ska fram så är det min dator han vill åt så jag får väl vara lite snäll och låta honom kolla sin mail...

Imorgon blir det buss till jobbet - härligt - då får man sova lite!
Natti natti!

Inga kommentarer: