onsdag 20 april 2011

Strömavbrott!

Nu har jag laddat kaffepannan med 8 koppar... Det ryktas om att det ska bli en timmes strömavbrott mellan 8 - 9... Ja, ha, vad ska man göra då?? Allt man håller på inne är ju rätt strömberoende. Tror jag klär på mig och går ut och krattar istället.
Jag ska över till Bredbyn en sväng och Nils ska på rytmiken - SEN är det PÅSK!!! Om det blir lite varmare i eftermiddag så ska jag ta ett städryck på altanen... Måste ju förbereda lite inför middagsbjudningen...

Rickard är på väg åt rätt hål, snart är han på fastlandet och då är det ju bara några flygningar innan han är hemma igen. Undra om han tycker att det blivit lite snö här hemma sen sist han va här, skiljer väl minst 40 -50 cm...
Nej nu är det bara 5 minuter kvar innan strömmen far.... på återhörande!

Inga kommentarer: