onsdag 27 april 2011

Plats 297 i kö

Som vanligt när jag ska ta ut föräldrar dagar så blir det nåt strul. Samma dam som förra gången på FK skickar att jag inte har dagar kvar... måste alltid ringa och klaga och få ordning på detta. Tur att man har gott om tid. Jag vet att dagarna börjar tryta men jag fick ju 100 dagar av Rickard också... så jag borde ha lite kvar tycker jag. Jag har rätt många dagar kvar på Nils också så det gäller att ligga i. MEN det kommer ju en sommar och då kan man ju ta ut full pott varje vecka.

Förkylingen håller i sig - är något värre idag än igår... men då går det ju åt rätt håll - man är ju sjuk bara i tre dagar och sen blir man frisk... så en dag till i snor-helv... så ska väl detta vara över för den här gången.

Idag ska jag roa mig i tvättstugan och börja plocka undan lite vinterkläder... det borde väl ta hela dagen känns det som!

Tror jag tar mig en kaffekopp till medan jag väntar - "Du har plats nr 37 i kö:n" Nu är det nära!!

Inga kommentarer: