måndag 4 april 2011

Mötesvecka!

Föreningslivet är verkligen i full gång... avslutade förra veckan med mackårsmöte och startade denna vecka med första styrelsemötet för året... Jag tror att vi har många bra saker på gång så jag säger bara - håll koll på SKORPED - Här ska hända grejer!

Imorgon är det framtidsverkstad på Bygdegården kl 18. ALLA som kan och har möjlighet - kom dit och tyck nåt... säg nåt - alla idéer, galna eller seriösa förslag välkomnas... Katarina Lundkvist leder framtidsverkstan. Detta är viktigt för Skorpeds utveckling - Det är ju vi som är BYN, vi som bestämmer åt vilket håll vi ska... KOM DIT!! Ju fler vi blir ju bättre kan det bli... Det finns redan massor av idéer - det gäller bara att sortera och strukturera det hela...

Nu är det kväll igen och jag ska kasta mig i säng - va så trött idag att jag trodde jag skulle dö... men jag överlevde.

Ni har väl inte missat Anundsjö Aktuellt idag - fint repotage om Bengt Hellgren stipendiaten Maria Sundberg.

Nej, nog med blogg, fejjan, möten och protokoll för idag... Tur att det finns bärbara datorer så man kan få undan saker lite fort!

Natti natti!

Inga kommentarer: