torsdag 21 april 2011

Äntligen på väg!

"Uppdatering via android"
Så har man då äntligen kommit iväg, dags för en första paus... Å vad får man se... samma brud som förra året sitter på en skorsten på söder och tar sig en kaffekopp...
Det är härligt med teknik - förr kunde man inte dela med sig av sina upplevelser på vägen.Mobilen är för schysst, nu är det hasta kvasta som gäller... katta å jag. Katten jag stal är en riktig snygging, med påbrå från vårt grannland Norge - Lätt lurad va han också - lite korv och övertalning så satt han på kvasten. Ingen borde sakna den heller för värdfamiljen till denna ståtlige herre har gett sig iväg till Jämtlänska fjällen!På vägen hem dumpar jag av honom i Högbyn och de lär inte märka nåt att han varit ute på äventyr! Nu drar vi... Tarzan å jag!

Kom på en sak, jag som räknar steg varje dag får även räkna andra fysiska aktiviteter... men i listan på olika ansträngande övningar stod inget om kvast-åkning... ? Måste kollas upp! Det är ingen lätt match att styra de här fordonet... går som ett skott och det kanske kan bero på linoljesåpningen jag gjorde innan jag for. Dopning eller trimning??  Det är frågan??

SWOSCH........................................................

Inga kommentarer: