lördag 2 april 2011

Hipp hurra!

Japp - så är det - Idag är det min dag! En lugn och skön födelsedag med många gäster, fika och trevligt surr. Jag har fått massor av tulpaner... choklad och lotter... till och med vinst blev det!!
Med facebook blir man verkligen grattad, hurrad och firad må jag säga... å det är så kul, Många grattis blir´re...
Nu är det ju inte bara jag som fyller år idag - det gör även vår prästfru - grattis till dig! Å det är inte nog med det - en fyrbent vän vid namn ODDI fyller också år idag... Grattis till dig också men vad det heter på hundspråk har jag ingen aning om.

Nu ska jag ut å passa min eld... tog och eldade lite blompåsar i min eldkorg å när jag ändå tände på slängde jag dit lite vet också... Ja, jag vet, jag är en liten pyroman!!

Hipp hurra för mig idag!

Inga kommentarer: