tisdag 12 april 2011

12797

Skulle kunna vara ett telefonnummer - en hemlig kod, en fruktansvärd elräkning... men det är det inte - det är mina steg idag. 
Det blev en promenad idag fast ett tag såg det rätt så mörkt ut. När jag hämtade barnen på fritids ville ingen på sina kvällsaktiviteter... MEN jag´ra?? Jag hade ju fixat en promenaddate och allt... det löste sig. Axel for på kyrkan iaf (med sin nya cykel) och Nils brännde iväg på sin hoj till Emil. Det blev en promenad precis enl planerna!

VÅREN ÄR HÄR! Japp, så är det - ännu ett vårtecken har dykt upp -
MAJBLOMME-FÖRSÄLJNINGEN  är i full gång - Köp blommor av alla barn som säljer... pengarna går till ett viktigt ändamål - andra barn som har det fattigt... Barn hjälper barn Blommorna kostar några tior så det kan det väl vara värt. Själv gillar jag mest pin´sen - 50 spänn och då håller de att tvätta i maskinen också... pappersblommorna har inte riktigt samma hållbarhet!





Inga kommentarer: