söndag 11 januari 2009

Världens bästa Sundberg, Jacobsson och mamma!!

Jag har förmodligen RENASTE BILEN i Skorped! Som i rubriken... Världens bästa Sundberg har tvättat min bil! Den va i stort behov av en tvätt och nu är den så ren och fin att jag känner knappt igen den! Det blir till att köra en annan väg till jobbet imorgon! E4:an är inte att tänka på.

Dagen startade med kaffegäster från Mosjö. Jag har fick tillbaka min skidor. Fullständigt klara för att åka på. Mr Jacobsson har fixat dem så nu är det bara att åka. Jag ska försöka ta en tur så fort det ges tillfälle! Det är väl för underbart med alla dessa fixare!

Idag har vi haft mormor och morfar på besök. Trevligt! Mamma tog hand om min strykhög så nu är den också besegrad! Fick också besök av en annan Mosjöbo på eftermiddan... långt mellan besöken men kul när det ändå blir av.
Nu är det dags för mat... så mera än så här blir det inte nu.

Glöm nu inte Bingolotto och SCOTTS ikväll!

Inga kommentarer: