måndag 19 januari 2009

Jag gjorde de´

Ibland behövs det bara en knuff i rätt riktning så kommer man igång. Tack du där på MSN som sa att det bara va att sätta på sig pannlampan och ge sig iväg... Jag gjorde de´. Jag slängde på mig skidpjäxorna och pannlampan och körde två varv i "Arnes". Återigen har jag pressat mig runt 8 km. Det gjorde inte alls lika ont den här gången så några rundor till så kanske man är i form.

Det är verkligen mörkt i spåret. Det hade blåst lite också så på vissa ställen fanns det inget spår. Tur att man inte är mörkrädd för då hade man aldrig vågat ge sig iväg. Jag brukar vanligtvis lyssna på musik men eftersom det blev lite brådis glömde jag hörlurarna hemma. Det va rätt mysigt att bara vara i det absolut tysta också. Jag stannade en stund bara för att inse att inget hördes... Absolut TYST!

Nu måste jag ta tag i morgondagens middagsmat. Tror att platschefen här hemma inte har tid med att laga nån mat imorgon. Det lät som om det fanns annat på hans schema.
Det borde nog dammsugas också så ingen rast och ingen ro...

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Blää...
Nu blev du bara för jobbig.
SKIDOR!! I mörktret!!
Hallå där, o 2 varv...
Snälla Katrin...