lördag 10 januari 2009

"Boost up your life"

Att vara ledig i tre veckor sätter sina spår. Ställde väckarklockan på halv 8 och trodde att jag skulle dö när den ringde... hur ska det då bli på måndag när den ringer 06.00? Förmodligen vaknar jag upp i ett chocktillstånd så det går nog bra... värre blir det på tisdag när jag förstår att det är så här det ska vara tills det blir semester...
För att jag ska bli lite piggare så har jag börjat med MULTIVITAMIN KVINNA - Boost up your life. Inget jag självmant valde utan det ringde en kvinna och ville erbjuda mig en rakhyvel för kvinnor. Nej tack sa jag, den kostar inget... nej tack... som extra produkt får du multivitamin kvinna som inte heller kostar något... knappast, allt brukar kosta porto och frakt m m
Nej, allt va helt gratis - OKEJ, lurad igen, Jag tog paketet som visade sig vara två paket när det kom på posten. Eftersom jag inte vill fortsätta med produkterna så hinner de knappt landa i min postlåda förrän jag ringer och avbokar mitt medlemsskap. Kunder som mig kallas visst för väskknyckare - tar bara erbjudandet men blir inte kund! Hur som helst.. lyckas jag få i mig dessa 30 tabletter så kanske, kanske blir jag piggare? Mitt stora problem med alla 1 om dagen piller är att jag inte kommer ihåg att ta dem... hur ska det bli när man blir gammal? Kanske därför man ska ha en docett?
Som sagt, BOOST UP YOUR LIFE - å jag har gjort de´
Idag åker vi till the big City! Ska försöka vara hemma till kl 16.00 då hockeyn börjar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska genast ta en multivitamin, dock från apoteket.

Då kanske jag inte blir snuvigare.

Ha det bra!

Ulrika D

ScrapAnga sa...

Håller fullständigt med dig Katrin.
Är det så här det ska vara ÄNDA till semestern, det spelar ju ingen roll om man börjar 10 eller 12, barnen ska ÄNDÅ upp samma tid varje morgon. Om man ÄNDÅ hade haft en barnflicka, som tog barnen till skolan o kokade kaffe till mig, som doftade gott i hela huset när man vaknade, tänk om...

ScrapAnga sa...

Jag kom tillbaka, det är ju faktiskt rätt så kul ord,MEN, kan du inte ta bort det????
Jag tycker att det är jobbigt att skriva dessa ord, färgen på dom stör mig i ögonen, så jag måste ta av mig glasögonen varje gång jag ska skriva, för att kunna läsa.
Jaja, jag vet vad du säger, att det beror på åldern, men det kan jag aaaaldrig tänka.
O se vad jag har ställt till, nu måste jag ta av mig dom en gång till, Kramen