måndag 5 januari 2009

Dagarna går

Nu är vi snart tillbaka i vardagslunken. Idag åkte Rickard på jobb igen. Han åkte ifrån Sundsvall så halva dagen gick åt till att skjutsa honom till flyget. Barnen fick en mormor dag eftersom det inte är så himla kul att sitta i en bil i 30 mil.
Många tårar rann på mina kinder. Jag gillar inte avsked än fast jag borde vara rätt van vid det här laget.
Jag fryser och det ska bli jättemysigt att krypa ner i sängen med Axel... han har beställt en helnatt hos mig, och det ska han få också. Nisse däremot ville till sin egen säng... MEN jag vet att han kommer krypande om några timmar... MYS MYS!!
Nej, det får bli en kortis... dags att sova.
Måste bara tillägga att jag har haft otroligt många läsare nu under julen - kul - toppade den 2 januari med 40 st, så många har jag inte haft tidigare!
Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Jg har en Award till dig i min blogg! Hämta den gärna!

Synd att vi inte hann träffas, men det kommr fler tillfällen. Till sommaren eventuellt.

Kramar från ett grått Alanya!

ScrapAnga sa...

Hej på dig, jag börjar nästan gråta själv när jag hör hur ledsen du blir, huhuuu.
Stackare, inte kul att bli lämnad. MEN...du har ju dina charmtroll.
Då lindras ensamheten rätt fort.
Sitter i bilen på väg hem, o läser om UUnderbara Peter i Lazze Stefanz, det är en go o glad kille det. Du har inte funderat på att byta...Nähää, inte det.
Kramelikramiz//Anga