måndag 28 november 2011

Tunga ögonlock

Så va det vecka igen med allt vad det innebär. Eftersom det blev lite si och så på jobbet förra veckan så va högarna större än nödvändigt - det fanns massor att hugga tag i.
Fullt ös hela dagen och det känns i huvudet ikväll. Efter maten va jag så trött så jag trodde jag skulle svimma... hörde mig själv snarka till i soffan...
Som tur va så kom farmor - har blivit en tradition att hon kommer och hälsar på oss på måndagskvällar. Nils ville baka pepparkor och som tur va så hade vi en deg i kylen, bara att sätta igång.

Farmor hade med sig en supergod saffrans sockerkaka... så vi fikade till "Halv 8 hos mig"

Vi är nog trötta alla tre i det här huset. Grabbarna gick i säng i lagom bra tid så nu återstår det bara att hänga en tvätt för mig och slänga mig i säng - tror att min kropp skulle må bra av lite extra sömn... ikväll känner jag inget behov av att vara vaken.
När blev jag så klok?? Nåväl, än är jag inte i säng men jag ska göra ett försök att chocka mig själv.

Bäst att packa hockeytrunken, underställ, matdosa m m till till Axel. Farfar skjutsar honom på träning och jag möter upp i Bjästa...

Sov så gott... tills imorgon ska jag tänka ut ett lämpligt citat av E

God natt!

Inga kommentarer: