onsdag 23 november 2011

Pick och pack

Nu har vi kommit hem från machen - en bra match som trist nog slutade med förlust. De är härliga killar och de har roligt tillsammans.
När vi kom hem blev det mormors tunnbröd och lite nedvarvning - svårt att somna direkt efter en fartfylld kväll.
Tack snälla farmor som lät Nils stanna hemma från hockeyn. Inget vidare och stå förkyld i en iskall hockeyhall.

Nu har jag packat inför imorgon. Ska med jobbet till Hornöberget tills på fredag. Känns som mitt liv går i 180 just nu. Jag springer runt som en skollad råtta - Gillas NOT. Har massor med tider, datum och saker som ska göras... känns som jag hela tiden har glömt nåt. Gillas NOT.
Men det blir väl bättre, ska bara sätta mig och sortera lite.

Nu är vi lite närmare advent i det här huset. Inte klart men man ska väl ha nåt att göra till helgen också. Vi har iaf lussebullar, julmust (billigt på konsum nu) och några ljusstakar i fönstren. Vad vi däremot har massor av är JULGRANAR - står en hel skog utanför garageporten. Kom och köp - 200 kr st om nån har missat det.

Nu ska jag packa ihop dagens äventyr, fundera på vad jag har glömt och sen kasta mig i säng - känns hopplöst att sova när hjärnan går på högvarv.

Sov så gott - snart är det en ny dag!

Inga kommentarer: