onsdag 9 november 2011

Stormrik utan att jag visste det!

Jag tror att jag tar ledigt imorgon - nej, jag tar ledigt resten av året... eller?? Hm, Jag kollade just min mail - skräpposten. Måste ha blivit nåt fel. För där ligger det 60 st olästa mail från alla möjliga personer som verkar söka mig.
EFTERLYSNING - Katrin - Du har vunnit 28 miljoner, kontakta oss
Bästa Katrin - Du är utvald
Katrin, vi har sökt dig - kontakta oss så vi vet vart vi ska sätta in dina pengar
Äntligen är det din tur - bekräfta att ditt personnummer stämmer.
Vi betalar Din julsemester
GRATTIS - Vi betalar alla dina julklappar
Fri hotellvistelse
Gratulerar - du är den vi valt ut
Vill du ha 14000 på Mio eller IKEA??
Kathrine Krogh: Här med skickar jag dig 50 kr
Congrats!!!
Hämta ut dina 8500 kr på ICA

Ja så fortsätter det i dessa 60 mail - få se:
28 miljoner+14000+50+8500+en massa summor jag inte vet =Borde väl närma sig 30 millar... å allt har hamnat i skräpposten - fattar ni vad jag har missat...
Himmel va rik jag är, ja, det är jag faktist, JAG har det BÄST med eller utan miljoner!!

Inga kommentarer: