fredag 25 november 2011

Hemma igen

Nu har det varit ett evigt rännande ett tag. Nu är jag hemma igen efter två trevliga dagar på Hornöberget. Alltid kul att träffa Sv kollegor från hela länet.
Vi hade fullt ös hela dagen, mingel, middag och kvälls aktiviteter... Mitt lag vann den ena tävlingen...

Sen blev det allmänt surr och som vanligt lite sent. Djupa diskussioner...

Man börjar bli en riktig hotell-räv...

Frukost och fullt ös hela dagen. Jag fick ett specialuppdrag - Fick läsa en massa underbara ERNST citat. Man kan ju undra varför?? Kanske för att jag igår tyckte att SV ska arrangera en föreläsning med Mannen - Myten - Legenden ERNST! Rolgit va det iaf. Man kan verkligen konstatera att han har många roliga "säg"

Ett av mina favoriter:

Det spelar nog ingen roll hur mycket elektriskt ljus man tänder så har den lilla öppna lågan en synnerligen märkvärdig kraft
 - Ernst Kirchsteiger

Nu lovar jag att jag ska lägga in flera citat...

Nu ska vi kolla lite på IDOL sen är det sängen som väntar!





Inga kommentarer: