fredag 11 november 2011

Snart bär det iväg

Ja, så va väskorna packade - både min och barnens... Barnen ska till farmor och vi ska "någonstans". Ska bli spännande och se vart de bär av. Jag har mina aningar efter en liten ledtråd men vi får väl se... kan vara ett lur också.
Jag har iaf tagit en postafen - har en förmåga att bli åksjuk så bättre att mota illamåendet på en gång.

Nils stannade hemma från skolan idag - passade på att vara med mig nu när vi inte ses på hela helgen.

---------------------------------------------------------------
Detta händer i Skorped
Ni har väl inte missat att det ska bli julmarknad på Bygdegården den 3 december - boka bord hos Bengt och Barbro Liljedal.

Nej, nu måste jag kolla packningen så att allt är med.

Ha en trevlig helg på er alla... det kanske kommer några uppdateringar från mig via mobilen...

Inga kommentarer: