tisdag 22 november 2011

Smygstart!

Kudde från Ellos
Jaha, så blev det som jag befarade... Nils va inget vidare pigg när han vaknade... hade varit orolig hela natten så jag va rätt säker på att han skulle behöva en soff-dag.
Med täcket i soffan, en bra film och en mamma som servar borde man tillfriskna ganska så fort.
Imorgon blir det också en hemma dag så då ska väl sjukan vara borta tills på torsdag.

När jag nu ändå va hemma så började jag så smått att stryka lite gardiner. Känns som man gör nåt kriminellt - det va ju på onsdag som det skulle ske... MEN som sagt, man kan ju inte slösa bort en hel dag på byggare bob och bollibompa. Jag har alltså smygstartat med adventsstöket. Snart får man ta fram de nya kuddarna... kommer att bli så fina på min soffa.

Nu ska jag lägga mina små troll, kan behöva lite sömn.

Bye bye...

Inga kommentarer: