tisdag 8 november 2011

Lång dag

Japp, så har man varit en dag i Kramfors - Alltid trevligt att träffa SV medarbetare... Vi gick kurs och kan förmodligen titulera oss som proffs i att se hur ett foto ska se ut... tror inte att man blev världsbäst efter denna dagen men det är förmodligen bara att ge sig ut med kameran och knäppa... övning ger färdighet och våga vägra AUTO-funktionen!

Jag har även hunnit en sväng till nästa stad... Majblommemöte på Stadshotellet i Övik och dagens sista anhallt blev inte ett rum på Statt utan raka vägen hem till hemmests lugna vrå.

Eftersom klockan är mycket så blir det inte mycket mera än så här idag - jag lägger in några bilder från fotokursen imorgon och kanske ger jag mig ut i Skorpeds-världen och fotar lite... nu när jag insett att min kamera inte är så dålig iaf.
Måste fixa nå bilder till LUPen som snart är färdig.

Natti natti från en nybliven papparazzzzziii-fotograf!!

Inga kommentarer: