onsdag 23 november 2011

Tredje koppen gillt...

God morgon!
Idag va det lite extra mysigt att stiga upp. Huset börjar ta en annan kulör kan man säga - rött... Började sätt upp lite gardiner igår och nu börjar adventskänslan att infinna sig. Det är så härligt.

Jag ska fortsätta med mitt städande idag. Nils är hemma från skolan även idag för att pigga på sig inför resten av veckan.

Jag sitter här med min tredje kopp kaffe - TV4 morgonnyheter - en bra start på dagen. Sitter och funderar på om jag ska sno ihop en lussebulle deg. Lika bra att göra det direkt från morgonen - vi ska nämnligen på hockeymatch ikväll/eftermiddag. Axel spelar mot Svedjeholmen - spännande!!  Vi måste alltså ge oss iväg, mätta i magen kl 16... så dagen blir lite kortare än va den va igår.

Jag ska lägga in lite bilder sen... men nu är det bäst att öka om jag ska hinna nåt.

Inga kommentarer: