måndag 7 december 2009

Wow... vilken uppbackning (igen)!

Idag har jag fått en massa god kritik för min debattartikel - TACK till alla som mailat, sms:at, ringt... alla jag mött! Tusen tack! Man blir så glad när man får så många goda ord. Hade aldrig trott att jag skulle få en sån uppbackning!
Det bekräftar att jag tänkt rätt och tänkt som så många fler. Jag har även blivit omnämnd i Emil Källströms blogg! TACK Emil för dina underbara ord och kuliga rubrik!!
Hoppas att den ger en diskussion i alla möjliga forum. Talade med en person från en annan landsbygdsort idag, nämligen Björna. Samma problem finns där och han skulle ta upp det i sin politiska grupp. BRA!! Ämnet måste upp i ljuset och då kan man ju alltid hoppas att beslutsfattarna förstår!

När jag hämtade mina killar på skolan idag va det en härlig stämning. Hela dagen hade gått i julens tecken. Alla klasser har tillsammans pysslat, stöpt ljus, kokat godis och dansat jul lekar. Givetvis va det musiker från bygden!
Hans Norlander skulle ha gjort ett besök i Skorpedsskolan idag så skulle han ha fått se hur underbart det är att få gå i SKORPEDSSKOLAN!

Fritids hade bakat lussebullar så innan vi drog hem så fick alla föräldrar fika. Jättegott och en trevlig pratstund med lärare och andra föräldrar.

Trots regn och rusk så är det underbart!!

Inga kommentarer: