torsdag 3 december 2009

TACK!

Jag säger TUSEN TACK för alla trevliga kommentarer om min insändare. Jag blir jätteglad för alla snälla ord.
Jag har skickat in den till både Nord Sverige och till Allehanda. Den va lite för lång så jag skulle inte kunna få in den i tidningen utan att radera lite... men det är inte så lätt när man kommit igång och skriva. Talade med en herre på ÖA och det var helt och hållet nobben MEN han gav mig numret till en tjej i Härnösand - Anneli hette hon - jag ringde och förklarade för henne och där va det inte alls omöjligt. En trevlig tjej som bad mig maila över mitt inlägg och tillbaka fick jag en positiv reaktion. Hon gillade min insändare men tog bort slutet. Gjorde absolut ingenting. Känns bra att få in mina tankar i tidningarna.

Nu laddar vi för ishockey. Djurgården - Modo... Vi ska även få besök av farmor. Hon har bakat havrekex idag och det är det godaste som finns... vi skulle visst få en påse. Hon får lussebullar av mig och vi kex av henne!!
Glögg och pepparkakor är vad som ska avnjutas under matchen!!
Spelet kan börja....

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du skriver och skickar in.....jättebra att vara med i starten av dessa otroligt tråkiga åtgärdsförslag. Barnen måste få känna att vi tror på Skorpeds framtid...Vi har mycket att se fram emot i vår by...

annica sa...

BRA katrin.... Den som tiger medhåller, finns det nått som heter!! Och sitter vi bara tysta hemma å gnäller händer som bekant ingenting!! Fler skulle våga säga sin mening tycker jag. Kram...