torsdag 3 december 2009

Makalös uppbackning!

Åtrigen visar det sig att den här platen förmodigen är den bästa på jorden... bortsett från vissa saker kanske men det kan jag leva med.
Den här dagen har jag fått ett otroligt stöd för min artikel, många härliga kommentarer både här, Facebook och via SMS... Här blir man uppskattad för att man gör nåt, stort eller smått spelar ingen roll - HÄR är man en person! Inte en i mängden. Å det tror jag även att alla barn känner. Här kan man inte titta bort när någon säger hej, här kan man inte göra nåt dumt på byn för ALLA vet vem DU är...
Det finns ett värde att bo på en liten ort. Det finns många exempel men nu får det räcka för den här gången!

Imorgon fyller en av mina trogna läsare år... En kvinna vid namn Elisabeth!! GRATTIS och ha en underbar födelsedag - PERFEKT att fylla år på en fredag. Knyck lite godis ur lördagsgodispåsen du också... det blir nästan ännu bättre när man vet att man egentligen inte borde....

HA DET BÄST GO VÄNNER! Skriver som jag brukar få på SMS ibland LAVVA YOU!!

Inga kommentarer: