söndag 6 december 2009

God morgon!


Go´morron och välkommen till en ny dag. Idag är det andra advent. Två ljus lyser i ljusstaken och det är så där underbart mysigt!

Jag har skickat en pojke på hockeyträning och den andra killen ligger i soffan och njuter av livet. Själv har jag fått några muggar kaffe och tycker att livet känns rätt okej.

Jag har även suttit och grejat lite med bloggens utseende men det blir bara rörigt tycker jag... Nåväl, man kan alltid ändra tillbaka om man vill det så nån större fara med att ändra är det ju inte.

Idag är det nog hög tid att ställa ut julgranen på altanen... inte särskilt kallt är det ute heller så jag ska nog satsa på det jobbet idag.


Ha en underbar dag... Kramelikram! YYY

1 kommentar:

Anonym sa...

Fräscht!.......Du är duktig att få till en frän blogg... Jätteroligt för oss som får gå in och följa era äventyr.... kram från en som ofta läser din blogg.....