torsdag 24 december 2009


God Jul

Här har det varit fullt upp i en vecka. Jag inser nu att jag inte ens hunnit in på bloggen. Varken läst eller skrivit.
Sista veckan har det varit en massa fix med klappar, mat och bakning. Det har även varit fullt upp på jobbet.
Jag jobbade måndag och tisdag - trodde att jag skulle komma mig hem lite tidigare men det va en hel del att göra färdigt så jag gick inte från jobbet förrän kl 15.30 Men då kunde jag gå ut utan att ha en orolig klump i magen....

Dan före julafton är alltid lika fullspäckad... jag sprang hela dagen och grejade... hann även klippa mina herrar i huset!
Traditionellt besök av mamma och pappa - årets blombukett från pappa va ovanligt vacker...

Nu har jag fått mitt julkaffe - havrekex från mamma och en härlig pratstund med min granne. barnen har öppnat paketen i strumpan - och det är så mysigt!
Nu ska jag svänga ihop en sås till mina laxar - en inkokt och en ungsbakad. Tror det blir samma sås till båda två.
Sen ska jag ta en dusch och efter det ska jag gå på Konsum och ge min grannfru en julkram och ett paket som jag tror att hon kan behöva.

GOD JUL på er alla... bäst att sätta fart!!

Kramelikram

Inga kommentarer: