torsdag 31 december 2009

Så gottar vi oss i ett nytt år!


Så va det sista dagen på året. Närmare bestämt sex timmar till vi ska lära oss att skriva 2010. Gissa om jag kommer att skriva fel många gånger!

I mitt jobb skriver jag datumet rätt ofta och flera gånger varje dag. Hm, det ska nog gå bra.

Hur ska vi då fira denna kväll? Jo, vi går "snett över gent" till Robert och Linda. Det är deras år att bjuda till nyårsfest. Som vanligt blir det nog god mat och en god och trevlig kväll.

Massor med barn och massor av lite annat.... kan jag tro. Familjen har dragit, vi är 11 minuter sen men det beror på att jag inväntar att klyfpotatisen ska bli klar... missbedömde tiden lite men kvällen är ju lång så det ska nog gå bra. På med storhandskarna för det kan bli varmt att bära en plåt så pass långt som det trots allt är...

Så får det bli - mina sista rader för i år... Slutet gott allting gott.... GOTT NYTT ÅR på er ALLA bloggläsare både när och fjärran!!

Nästa gång jag skriver är det alltså - 2010!

Skål och Kram //Katrin

Inga kommentarer: