måndag 31 oktober 2011

REKORD-DAG

Igår va det ett makalöst besökande på bloggen - en riktig rekorddag - undra om det beror på att det va en timme extra?
Det är roligt när man ser att det springs in och ut på min sida för att se vad som skrivs.... Vissa dagar är det fler besökare än vanligt och jag kan inte direkt se nåt mönster annat än när det är många bilder inlagda - särskilt från nån festlighet... det verkar många vara roade av.

Jag har haft rätt många besökare idag också så det kanske helt enkelt bara är så att jag har fått fler dagliga besökare än vad jag haft tidigare.

Hur som helst - VÄLKOMMEN till min blogg - Jag hoppas att du läser med mycke nöje och står ut med att vissa inlägg är tok-dåliga medan det finns några som har mer innehåll. Lämna gärna en kommentar, det är otroligt glädjande.

Jag har märkt att det är svårt att lämna kommentarer om man själv är inloggad på ett google-konto. Bocka utav "håll mig inloggad" Då verkar det fungera.

Nu ska jag ta ut ännu en plåt med kakor - det tar tid men så bliré bra också!!

Law-Law!

Inga kommentarer: