onsdag 19 oktober 2011

Man kan om man vill?!

Halva dagen har gått och jag har tillbringat min tid på Nisses rum... har skruvat ihop ett skrivbord som han ska ha på sitt rum. Jag är inte världsbäst på såna saker - man kan inte va bra på allt. MEN hur som helst så började jag med att sprätta kartongen - bära några delar i taget uppför trappen eftersom hela kartongen vägde hur mycket som helst... sen började pysslandet... pluggade in lurarna i örat och sen va det jag och Marie Jungstedt som skruvade ihop skrivbordet. Boken är slut och skrivbordet står på plats... jag känner mig ganska så duktig. Bra kvinna reder sig själv eller vad det brukar heta. Hur som helst - man kan om man vill, är en annan devis!

Nu återstår bara att baxa ner det gamla skåpet till källaren eller till majbrasan... MEN där går jag "bet" även om jag är stark som en oxe så rår jag inte med att få det utför trappen! Får väl gulla lite med Rickard... och nån annan starking så kanske det går.

Skrivbordet Micke

Inga kommentarer: