tisdag 18 oktober 2011

En sån dag!

Igår hade jag bra flyt på jobbet och idag har jag inte alls hunnit med det jag tänkt - däremot har jag hunnit en massa andra saker.

Jag hade tur - har länge haft trubbel med min symaskin och efter att jag klivit över den ett antal dagar i hallen så tog jag den med mig idag. Ringde till Singer butiken och kollade om jag kunde få den servad... japp, kom nu så blir den klar idag, reparatören finns här idag. Kan man ha mer tur?? Kalaset kostade rätt många hundralappar men å andra sidan så vad ska man ha en symaskin till som inte fungerar??
Åh va mycket jag ska sy nu.... ha haa, tror ni på det? Nåväl, nån söm ska det väl bli iaf.

Nu är jag hemma i lugnets trygga vrå och här ska jag förbli - imorgon är jag ledig och det är bra det... har massor på schemat så jag har nog det jag gör iaf.

Tack snälla Eva för idag - Vi har förmodligen världens bästa fritids!!

Tack snälla mamma och moster också - fick både tunnbröd och lingon, inte illa.

Inga kommentarer: