onsdag 26 oktober 2011

Dimman ligger tät

Ikväll va det inget vidare att köra hem från träningen - dimma nåt vansinnigt och det hade till och med hänt en olycka i Överå. Polis, brandkår och bärgare fanns på plats och enligt ÖA hade personerna blivit förda till sjukhus - tur att man inte hamnade mitt i det där eländet.

Den här dagen har gått fort och jag vet inte om jag lyckats med nåt särskilt, bakat lite, plockat och tvättat... mer verkar man inte hinna på en dag.

Imorgon är det jobb och lite diverse ärenden. Sen är det helg. Känner mig rätt hängig fortfarande, skallebang och tät i bihålorna.

Nu ska jag se lite på Rosa Bandet galan - så tragist. MAN SKA VARA GLAD ATT MAN ÄR FRISK! Det ska jag tänka oftare på... Va gör väl lite grått och trist väder, ett strömavbrott, en ful jacka eller lite magsjuka och lite fett på magen... Man ska vara överlycklig att man får leva och vara frisk - Det är det bästa och det enda man önskar sig!

Inga kommentarer: