onsdag 5 oktober 2011

Bättring!

Idag har jag kännt mig lite bättre i förkylningen men inte är det bra... har bara tagit det lugnt och det var nog precis vad jag behövde.
Det känns slöseri att inte göra nåt vettigt en ledig dag men rätt skönt också.

Jag har pysslat på med lite av varje och vi har avslutat dagen med träning i Bjästa. Nils hade tur att slippa hänga med... tur man har snälla grannar.

---------------------------------------------------------------------------------
Anmälningarna rullar in till BUGGKURSEN! Kul att det finns ett intresse... Är du intresserad? Ring mig eller skicka ett mail... katrinkarlstrom@hotmail.com eller varför inte titta in... jag är för det mesta hemma!
---------------------------------------------------------------------------------

TJYV-JÄVLAR!
Jag har skrivit tusentals gånger att SKORPED är ett bra ställe.... Tryggt å bra på alla vis... Trots allt bra så finns det oärliga personer - TRIST! Varför har vissa så svårt att skilja på mitt och ditt??  Jag kunde väl aldrig drömma om att om man tappar sin börs på väg ut från KONSUM skulle man inte få tillbaka den... Jag hoppas verkligen att DU som stal TOMMY SUNDBERGS börs har riktigt ont i magen. MEN än är det inte för sent att lämna tillbaka den (postlådan t ex). FY så dåligt - Mitt är mitt och Ditt är Ditt... Anta att nån såg dig... TASKIGT LÄGE!

Imorgon är det jobb igen... bara att dra på sig jobbar-kostymen och dra till stan... Känner på mig att det kommer att bli en bra dag...

Sov gott alla glada o-tjyvar...

Inga kommentarer: