fredag 28 oktober 2011

En glad dag!

God morgon. Idag är allt som det ska, kaffet är kokat, barnen har åkt till skolan och jag har flera timmar som jag ska försöka uträtta nåt vettigt. Har redan vikt bort en massa tvätt men när kaffedoften spred sig i huset kunde jag inte låta bli att ta en kopp. En liten paus innan stora fredags städningen drar igång. Jag ska även ta ett skåp i hallen - AFÅ:andet är i gång men har än inte startat riktigt....

Det händer inte mycket idag för övrigt och det känns skönt. Jag måste försöka få kontakt med elgiganten ang kvittot till mig diskmaskin - det börjar brinna i knutarna - Cylinda mannen kommer på måndag och ska kolla på maskinen.

Bild från SGD förra året - Rogga har funnit ett praktexemplar... Å kolla va
mycke snö det är ...
Jag satt och kollade på lite bilder som jag har liggandes i datorn och hittade en på STORA GRANHUGGAR DAGEN - just ja, det ska oxå planeras in.... Det är mycket som ligger på. Skumtomtarna, pepparkakorna och glöggen är inhandlad så det är bara att boka in... Nu ska vi hugga gran jaaaaaaaaaaaa! Men först måste väl Sunes Jul DVD:n kollas in.

Inga kommentarer: