torsdag 13 oktober 2011

Bokat!

Så va det bokat.... att det ska behöva vara så svårt att komma till skott men som sagt - idag blev det bestämt!
Vad jag pratar om är:
Nr 1 Klippning
Nr 2 IKEA
Nummer 1 sker redan imorgon förmiddag - äntligen!
Nummer 2 sker på lördag - äntligen!
Nån fler bokning är inte bestämd fast nog finns det en massa annat som oxå borde bokas... men det tar jag sen...

Den här dagen har jag haft en träff med min nya chef... det är förändringar inom SV 2012 - Ska bli spännande och se vad det innebär.
Veckorna går fort - nu är det helg igen och jag antar att helgen rusar iväg lika fort. På lördag tror jag att jag ska ta mig en tur till Baptistkyrkan som firar 150 år. Det bjuds på café och konsert kl 22 - kul. Jag har sagt det förr och säger det igen - Det är i Skorped det händer!

Nu ska jag sätta mig och kolla lite i IKEA katalogen - undra just vad som ska shoppas? Man kan ju alltid hoppas att julskyltningen kommit igång så man får ta del av alla mysiga julprylar - fast NOG är det väl lite väl tidigt - till och med jag kan erkänna det. Fast nu är ju kommersen redan igång och då är det bara att haka på jul-tåget.

Ikväll kom det inte hem nån sambo heller - han tar en natt till i Själevad, finns liksom ingen vits att åka en massa bil och inte få sova i nån ordning. Imorgonkväll dyker han nog upp. Nu får de lov att starta den där fabriken i Husum så vi får nån familjefrid i det här huset...

nä hur va det med IKEA kaltalogen?? Sitter jag så här hinner jag ju inte alls bläddra igenom alla sidorna.

God natt kära värld... imorgon är det en ny härlig dag!

Inga kommentarer: