onsdag 28 september 2011

Snart målgång

En dag kan verkligen gå jättefort. Jag har pysslat på här hemma och kanske inte hunnit allt jag tänk men på god väg iaf. Det blev handling, kaffe, hemmafix och kalas hos mormor med en massa godsaker. Eftersom vi skulle till träningen va hon tvungen att bjuda oss på mat också.
Efter maten drog Axel fram sina jultidningar så nu är det ännu en kund i beställningslistan. Nu är det inte många kvar att terrorisera. Snart får vi skicka in beställingen och invänta paketet - alltid lika kul.

Jag känner mig fortfarande rätt seg och hängig men orkar inte bry mig om det riktigt... då skulle det ju inte bli nåt gjort. MEN jag skulle bra gärna vilja veta varför jag har så ont i ryggslutet och i sidorna... tröttsamt!
Imorgon är det jobb och LUP träff på kvällen. Måste även hinna med ett besök på biblioteket.
---------------------------------------------

Dagens reflektion:
Sitter och kollar på superstars på TV3... Det är Adam Alsing som leder programmet, rätta mig om jag har fel men han är makalöst lik UGGLAN HELGE i barnprogrammet Från A till Ö
Ni minns väl programmet?! Det va så fascinerande att man kunde prata i telefon och samtidigt se varandra på tv:n... Då kändes det mer som dröm och fantasi... Nu... ja, ni vet själva. Tiderna förändras å fort går det... undra vad som kommer här näst??? Man kanske kan SMS:a sig själv från A till Ö
Dagen närmar sig sitt slut... lite Efterlyst på TV3 och sen är det tack å gonatt...

Inga kommentarer: