måndag 26 september 2011

Nytt läge

Så är det en ny vecka och nytt läge i familjen. Rickard har dragit på jobb och här är vi... Barnen va lediga från skolan idag och världens snällaste farmor ville att de skulle få sovmorgon så hon kom hit imorse och lät dem sova tills de vaknade. Jag hade kokat kaffe åt henne så det va bara att mysa ner sig i soffan och njuta av nyhetsmorgon.
De har haft en kanondag, våfflor, enrisplockning och köttbullar. Vilket lyx att ha farmor bara några gårdar bort.
Jag har jobbat och dagen gick fort som bara den. Tror att jag har hunnit med en hel del.

Jag känner mig inte riktigt pigg och kry, har en en envis hosta och allmänt seg och trött i kroppen. Hm, gillas inte.

Nu är det nog bäst att lägga sig och sova... förhoppningsvis är jag piggare imorgon.

Idag fyller Skorpeds profilen Roger Fjeldseth 25+... träffade faktist födelsedagsbarnet på stan idag - en grattiskram va vad han fick!! GRATTIS ROGGA!

Nej, nu är det tack å go natt!

Inga kommentarer: