torsdag 29 september 2011

Det sa klick!

Ikväll sa det verkligen KLICK... Vem kunde tro det...?? Det va inte bara för mig utan även för svägerskan... ha haa...
Vi har varit till Skorpeds fotografen Åberg och skaffat oss nya kort till våra nya körkort. Världens enklaste sak kan bli så besvärligt. MEN när allt man behöver finns på byn så är det ju ingen sak. Det är till och med billigare än att fota sig i stan... På ett litet kick så va det klart och med sig får man fyra foton i en lite påse... PERFEKT!
Jag och min LUP-kompis hade lite mer funderingar med fotografen så vi blev kvar och då fick vi en tekopp och nybakade scones... JÄTTEGOTT - där missade du nåt Linda!

Denna arbetsvecka är över men jag kan ändå inte riktigt släppa veckans jobb, har just googlat runt för att söka nåt jag inte hittat tidigare i veckan - tror att jag fått napp - väntar med spänning om det finns nåt svar i mailboxen imorgon.

Imorgon är det en ny dag... Ska se lite på Breaking News sen blir det sängen... nu är nyvalda Annie (c) där så jag måste höra vad hon har att säga.

Natti natti!

Inga kommentarer: