tisdag 27 september 2011

Genomgående trötthet??

Nu har jag suttit och läst lite bloggar och vad jag kan konstatera är att folk är allmänt trött, less, seg och uttråkade.... vad kan detta bero på? Ja, inte vet jag... Själv känner jag mig fortfarande hängig och jag undrar varför jag sitter här och inte har gått och lagt mig?? Kanske för att det är en ledig dag imorgon och jag älskar dessa kvällar...
Vi har sett Modo-matchen som va genomgående tröttsam även den. Skittråkig med andra ord. Det verkar som att det finns bara två personer på denna jord som har energi - Filip och Fredrik på Kanal5 - alltid lika spralliga varenda kväll.
Jag har inte lyckats göra nåt vettigt ikväll - hade inte tänkt nåt särskilt heller.

Imorgon gör jag ett ryck medan killarna är på skolan och när de kommer hem så ska vi åka och gratta mormor... Använde lunchen idag till att köpa några presenter... för när det vankas kalas så måste man ha paket!!
Det blir inte roligare än så här. Tvätten är hängd, skolväskorna är packade, ops... de är de inte alls - har glömt att lägga med frukt... bäst att göra det så man inte får bakläxa - SEN är det bara att säga tack å go natt!

Inga kommentarer: