onsdag 28 september 2011

I Skorped skiner solen!

God morgon!
Sitter och tittar på väderprognosen för resten av veckan - VART tror ni att SOLEN är som störst?? Så klart - i Skorped, var annars. Kul att det blir fint väder till helgen - Om jag inte missminner mig så är det marknad i Östergensjö... dit måste man nog ta sig en tur, fylla på med lite honung och mental mysfaktor.

Vad händer på bästa platsen i världen idag då? Vad har Skorped att erbjuda mig idag? Eller vad har jag att erbjuda Skorped?
Jag har inte så mycket inplanerat men Konsum ska få en del av mina pengar och i utbyte mot dem så får jag väl några kassar med mat.
Jag ska röja runt lite här hemma - har en massa tankar i huvudet om hur vi ska göra så jag borde sätta mig ner och kolla lite bilder, mäta lite och "känna in" som Ernst skulle ha sagt.  Det blåser en förändringens vind på 29:an... KUL - gud va snyggt det ska bli!
Mer än så säger jag inte.

GRATTIS TILL LILLA MAMMA! Det är mammas födelsedag idag och dit ska vi när grabbarna kommer från skolan.
Vilken späckad dag: Skolfotografering, Bad och träning för Axel, kalas... Ett himla packande hela tiden. Dags att göra duschpåse nr 2 klar och så måste väl jag och Nils ha lite varmare kläder med oss så vi inte fryser rumpan av oss medan vi väntar.

Bäst att dra igång med diverse berstyr men först lite mera kaffe och medan så ska jag slå in lite paket.

Inga kommentarer: