fredag 23 september 2011

Allt har en mening!

Jag råkade börja mixtra med tv:n i sovrummet. Har inte funkat på mer än ett år men jag tänkte att jag gör ett försök... med lite vrid på antennen hit å dit... kanalsökning så hips vips så hade jag en skaplig bild... drog lite till i antennen och fick kanonbild!
Kanalen som kom fram va kunskapskanalen - en kanal jag aldrig tittar på. JUST då visade de Centerstämman i Åre - Maud Olofssons efterträdare skulle avtacka henne och det va minst sagt ett tårdrypande avsked. Roliga anekdoter från tiden som partiledare. Bl a berättade hon om när de besökte Örnsköldsvik och Fjällräven Center när det va knökafullt och arrangörerna stod och svettades för de visste inte vart de skulle sätta alla människor. Det slutade med att Maud och Thorbjörn Fälldin stod i avbytarbåset medan Modo tränade...

Ha en trevlig helg alla glada!

Inga kommentarer: