onsdag 7 september 2011

Ösregn

Idag är det ett riktigt busväder... hoppas att det ger sig fram på eftermiddan eftersom Axel har träning.

Jag känner mig rätt nöjd över att jag tagit bort alla gamla blommor och rensat bort i växthuset... inget vidare väder att vara ute och göra såna saker. Synd att jag inte hunnit plocka in de röda vinbär jag har kvar. Men det kommer väl fler dagar.

Mitt städ och stök-projekt fortsätter - så mig går det ingen nöd på. Slukar en kaffekopp och fortsätter med att sortera. Det går förvånandsvärt bra.

Mitt i mitt städande hittade jag en gammal almanacka - några namn på personer som jag och Rickard lärde känna på vår semester på Korfu för tusen år sen. Jag blev lite nyfiken och kollade om personerna fanns på FB och BINGO - en tjej hittade jag... hon va sig så lik som på våra semesterbilder. Skickade ett litet meddelande bara på skoj för att se om hon minns oss... vi får väl se om det blir nåt svar tillbaka. Ett par som vi också lärde känna där har jag faktist lite kontakt med på FB - en kul uppfinning det är.

Nej - nu måste jag fortsätta...

Inga kommentarer: