måndag 14 mars 2011

Vintercamping!

Campingen i Solberg...
Så va det en ny vecka och sportlovet är över. Så mycket som man sportat det här lovet har jag nog aldrig gjort.
Vädret skulle var fint så vi drog iväg med husvagnen och vintervcampade i Solberg... Jag va något tveksam till detta äventyr ibörjan - särskilt med tanke på vårt ressällskaps krokiga väg dit... Allt gick toppen och vi har åkt slalom som aldrig förr. Jättetrevligt på alla sätt och vis!!

Jag känner att jag varit rätt dålig på uppdateringar över huvudtaget sen sambon kom hem så nu när han är på vift i två dagar måste jag väl passa på att slänga in lite bilder sen senaste tiden!!
Nils myste ner sig hos Öbergs direkt när vi kom
fram till Solberg - Där va humöret på topp å även
varmt å gott!

Grabbarna äter plättar till lunch - man blir hungrig
av att åka slalom
Fullt ös i backen!
Middag på fredagskvällen på restaurangen

De här damerna syntes också i backen på lördag
Fast den här bilden är från då SSK va på besök
i Solberg. Det va ett himla rännande dit var å varannan dag!
SSK-dagen hittade jag den här nyss fyllda 40-åringen...
Kan va svårt att stå på skidorna även om man kommit upp i åren!
Alltså - det va den här mannen jag menade!! Här när vi hälsade
på när han hade sitt kalas i Önskan!
En mycket trevlig bjudning!
 Japp, detta är väl lite som hänt den senaste tiden... det har hänt mera saker också men de håller jag för mig själv. Vem vet.... Jag kanske bjuder på mera bilder och fler spännande nyheter längre fram!

Nu ska jag hämta hem grabbarna som slagit läger tvärs över lägdan... Sen ska vi se hur det går för Modo...





Inga kommentarer: