söndag 27 mars 2011

Sommartid?!

Hur många har inte just denna rubrik i sina bloggar idag??
Sommartid? Ja, tittar man ut så är det inte mycket till sommar - det är vitt, vitt, vitt... snöar och är verkligen vinter idag.
Konstigt nog så känns det i kroppen att klockan och JAG inte är synkroniserade idag - tiden stämmer inte riktigt... fast så brukar det vara den här dagen.

Här har varit fullt hus med barn som sprungit och lekt, busat och röjt runt... Jag har inte fått mycket gjort men det är väl söndag = Vilodag!
Snart drar dagens möten igång - jag har två på schemat och som tur är så hålls mötena på samma ställe fast vid olika tidpunkter som tur är - jag har fortfarande inte kommit på hur jag ska klona mig, vilket inte va nödvändigt just idag.

Bäst att ta itu med nån mat - men VAD?? Det kanske blir en pizza... hemlagad såklart!

Inga kommentarer: