onsdag 30 mars 2011

Skrivardag!

Allt som inte blir gjort direkt läggs liksom på hög.... "jag-gör-det-sen"-högen. Inget bra system... som att inte sätta in räkningar i pärmen direkt. Nu har jag gjort bort lite skrivning som jag skulle ha gjort för länge sen.

Solen skiner och det är ett strålande väder. Nils och jag är hemma och har det bra. Imorgon ska alla barn till Solberg - alla skolbarn vill säga... MEN vi har väl mest tur i hela världen... Världens bästa M ringde och frågade om Nils ville följa med... så klart att han ville det... Så lite senare idag blir det till att dra fram alla skidor och pjäxor igen. Vi ska även på Konsum och proviantera lite smarrigt fika...
Min struliga torsdag ser ut att ordna opp sig tack vara supersnälla vänner! TACK Marina för att du löste ett stort problem åt mig.

Undra om man ska ta och baka nåt idag me... har inte bestämt mig för vad men nåt ska det nog bli.... Marängkakan igår blev precis som jag tänkt mig - god men inte så kul att skära i bitar... olika stora och rätt så kraschade - men det är ju så maränger blir. Vad gör väl det - huvudsaken är väl att det smakar gott!

Sol ute sol inne - sol i hjärta sol i sinne

Inga kommentarer: