lördag 5 mars 2011

Kalasdags igen!

Lördag morgon - promenad och kryss, skidskytte och kaffedrickning - ja, allt har jag hunnit med idag.
Nu laddar vi för kalas åt alla håll å kanter. GRATTIS till Robert som fyller år idag men innan vi går å grattar honom ska vi dra iväg till Önskan och 40-års kalasa hos Lars Hellgren - GRATTIS på dig också!
Det är ett strålande väder men blåsigt men vad gör väl det när man får sitta inne å kolla på skidåkning.
Vårsol brukar innebära att man inser att fönstren är jätteskitiga men jag kan till min glädje konstatera att mina fönster ser rätt så bra ut! Va nog inte så tokigt att putsa dem med rysk vodka innan jul iaf!

Bäst å svida om till kalas kläder... invänta resten av familjen som är i Bjästa på hockeyträning...

Nu viker jag in tummarna å håller dem hårt - Modo har en viktig match ikväll - VINNA eller FÖRSVINNA... det sistnämnda vore förödande för i stort sett hela Örnsköldsvik...

GRATTIS till ANNA NÄSSTRÖM som också fyller år idag - eftersom vi kommer att bli proppfull med tårta idag så tittar vi nog in till dig imorgon - Hipp hipp.... hurrrrra!!!

Inga kommentarer: