onsdag 30 mars 2011

Kurerar!

Gissa om det börjar bli varmt här nu...
Grabbarna har spelat musik och dansat här i eftermiddag.
Jag älskar min/vår altan... bästa platsen i hela husest!!
Ikväll fick jag användning av lapacho-te'et - två halvkuriga damer som ska till Stockholm och förlusta sig behövde en kur... mest i förebyggande syfte men hur kul är det att känna sig si så där när man ska ut på äventyr - NIX PIX... sånt vill vi inte vara med om - Jag kokade två välgörande drycker - te i den ena kannan och kaffe i den andra kannan, till det fick de smaka mina kakor - de fula bitarna eller de bitar som inte fick plats i lådan... får man verkligen bjuda på sånt?? Jopp det får man... nån ska ju äta kantbitarna också å då känner man sig inte lika onyttig... ??!!??
Hur som helst så hoppas jag att detta ska hjälpa mot alla baskilusker som finns...

Nu börjar bitarna falla på plats inför imorgon - skidor och pjäxor är levererade, matsäcken påbörjad, sova över grejorna är packade... Jo, jag tror att jag återigen har läget under kontroll - "LAW LAW"... 
Mindre law är det till Modo hockey - det går verkligen SKIT-DÅLIGT! Jag blir så sur... 2 -1 till Växjö - fast i skrivandets stund hör jag att de just kvitterat men det vore ju kul om de kunde vinna nån gång!

Inga kommentarer: